سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضازاده

حوزه/ طلاب باید اطرافیان خود را ترغیب به حضور حداکثری کنند و مردم را دلگرم کنند و پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور را تبیین کنند و ثانیا مدارس علمیه نیز با برگزاری جلسات در هم افزایی افکار و آراء نقش مؤثری ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضازاده مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه، با طلاب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی و جامعه علمیه امیرالمؤمنین علیهما السلام دیدار کرد.

وی همچنین با حجج اسلام کرباسی و صفری مسئول و مدیر مدرسه علمیه جامعه علمیه امیرالمؤمنین و عظیمی مدیر مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام و معاونین، اساتید و طلاب این مدارس نیز دیدار و گفتگو کرد.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام دیدار و گفت و گو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضازاده در راستای ابلاغ پیام آیت الله اعرافی ابراز داشت: حوزه های علمیه باید نقش خود را در عرصه انتخابات پررنگ تر کنند اول این که همه طلاب باید اطرافیان خود را ترغیب به حضور حداکثری کنند و مردم را دلگرم کنند و پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور را تبیین کنند و ثانیا مدارس علمیه نیز با برگزاری جلسات در هم افزایی افکار و آراء نقش مؤثری ایفا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha